OOON KOTONA!<3

EN MYÖHÄSTYNYKKÄÄ BUSSISTA! SE OLI VAAN MYÖHÄSSÄ!<3


Tänään luulin että mulla olis hyvä päivä.
Mietinkin jo että miten helvetissä mun maanantai voikaan mennä näin hyvin.
Sain äikän aineen tehtyä ongelmitta ja palautinkin sen jo :) Ja sit kaikki muukin meni ihan ok.

Sitten menin keramiikan tunnille. . kaikki työni oli siinä yhen alustan tms. päällä ja nostinpas sinä ja alustahan katkesi ja työt lensi maahan. Mahtavaa. Kaikki mukit meni ihan lyttyyn. . . Sain niitä jotenkin suoristettua. . mutta ne on hieman vinkuroita. . . "hieman". En ehdi tekemään uusia sillä haluan tehdä ne lautaset myös!
Mutjoo. Sit Kiiruhdin tunnin jälkeen taas ratikalle ja ratikalla bussipysäkille.
Pysäkin ohi meni just porvoon liikenteen bussi ja olin ihan varma että siinä se mun bussi nyt sitten meni.
Nooh, onneks ei mennytkään vaan mun bussi tuli sit TOSI myöhässä sieltä perässä. Jeejee.

Nyt kotona ja äiti kerto et silmälasimies soitti ja mut rillit on valmiit jee :3 Saan ne huomenna<3